BETALEN
Je kunt eenvoudig en veilig bij ons betalen via iDEAL.
iDEAL
iDEAL is verreweg de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je maakt eenvoudig het verschuldigde bedrag over via jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Alle grotere Nederlandse banken zijn aangesloten bij iDEAL. Voor een betaling met iDEAL betaal je geen extra kosten.
Bestellen & bezorgen
Hoe werkt bestellen?
Ga naar het artikel op de webshop en selecteer de juiste uitvoering (indien van toepassing);
Plaats het product in de winkelmand (klik op de groene knop "In winkelmand");
Je kunt nu verder winkelen indien je meer producten wilt bestellen, of klik op “Winkelmand bekijken” om de bestelling af te ronden;
Controleer de producten, pas eventueel de aantallen aan en klik op “Doorgaan naar afrekenen” om de bestelling af te ronden;
Vul alle benodigde gegevens in en klik op “Bestelling plaatsen”;
Je wordt doorgelinkt naar het afrekensysteem.
Bestellingen < €100 = €11,00 verzend-handlingskosten
> €100 = Gratis verzending
Bezorgen
Onze producten zijn uit voorraad leverbaar. Dat betekent dat wij binnen 4 werkdagen kunnen leveren. Mocht het onverhoopt niet mogelijk zijn om aan deze levertijd te voldoen, dan informeren wij je hierover.
RETOURNEREN
Je kunt een product slechts na voorafgaande schriftelijke toestemming aan ons retourneren. Na akkoord stemmen wij de retourprocedure met jou af. Je dient een product in de originele verpakking compleet, onbeschadigd en ongebruikt terug te sturen. Voeg de bijbehorende documentatie en een kopie van de factuur bij. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Je draagt zelf het risico op beschadiging of verlies tijdens transport. Verpak het product daarom goed.
REPARATIE & GARANTIE
Is er sprake van schade aan een product neem dan altijd eerst contact op met ons via info@somfiecomm.nl. Wij zullen je dan laten weten wat de werkwijze is voor het eventueel retourneren en/of repareren van jouw product.
SomfieComm behoudt het recht om te kiezen voor vervanging of reparatie. Reparatie of vervanging van het product verlengt of vervangt de originele garantietermijn niet.
Defecten veroorzaakt door invloeden van buitenaf vallen niet onder de garantie. Denk bijvoorbeeld aan vallen, stoten, schade door beknelling, waterschade, ondeskundig of afwijkend gebruik, enzovoort. Schade ontstaan door eigen reparaties of herstelpogingen vallen niet onder de garantie.
Voor reparaties die niet onder de garantie vallen of na de garantieperiode worden uitgevoerd worden verzendkosten in rekening gebracht.
OPENINGSTIJDEN
Maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur